قطعنامه تروئیکای اروپایی در راستای ارعاب مردم است 

معاون سیاسی سابق سپاه قدس گفت: قطعنامه تروئیکای اروپایی «فرانسه، انگلیس، آلمان» و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی با لبنان در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تاثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو است. 
کد خبر: ۹۶۰۹۶۲۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، قاسم زاده نداف با اشاره به دو اقدام شیطنت‌آمیز و حرفه‌ای غربی‌ها برای تاثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: ارعاب مردم بدان معناست که با انتخاب رئیس جمهور انقلابی کشور با تحریم و تهدید، جنگ و افزایش دلار مواجه می‌شود و متاسفانه مانند گذشته برخی داخلی‌ها هم به آن‌ دامن می‌زنند. 

وی افزود: همگان وظیفه داریم ابتدا با مشارکت حداکثری در انتخابات و سپس انتخاب اصلح از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنیم.

نداف بیان کرد: هنوز هیچکدام از مقامات دولت روحانی خاطرات «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در کتابش در خصوص برجام نوشته را تکذیب نکردند. اشتون در کتاب خود توضیح می‌دهد به ایران اعلام کردیم برای اینکه آمریکا به برجام برگردد باید برجام ۲و ۳ را بپذیرد و این بدان معناست که جمهوری اسلامی حضور منطقه‌ای در غرب آسیا‌ را کاهش و برد موشکی بالاتر از ۱۴۰۰ کیلومتر نداشته‌باشد و متاسفانه تلویحا دولت روحانی قبول کرد اما به فضل خدا عمر دولت به پایان رسید و این مسیر غلط متوقف شد.

وی ادامه داد: غربی‌ها در موضوع برجام با تحمیل برخی فعالیت‌ها، جمهوری اسلامی را وادار به واگذاری اورانیوم غنی شده، ۷۰ تن آب سنگین اراک کردند و در کنار قلع و قمع ۱۶ هزار سانتریفیوژ از مجموع ۲۱ هزار سانتریفیوژ و تزریق بتن در راکتور اراک بر آن شدند تا اعلام کنند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. 

معاون سیاسی سابق سپاه قدس اذعان داشت: مهمتر از همه این اقدامات، حتی حاضر شدند بازدیدهای نوبتی و غیر نوبتی و هر زمان که بازرسان اراده کنند از تٱسیسات هسته‌ای انجام و حتی دوربین‌هایی هم نصب کردند تا تمام اقدامات اعتمادسازی را انجام داده‌باشند. 

وی تاکید کرد: در ادامه همه اقدامات اعتمادسازی، از ۴۱ بند FATF تعداد ۳۹ بند را پذیرفتند و طرف مقابل هیچ قدمی‌برای تعهدات خود بر نداشت و در نهایت برجام را پاره و از این معاهده خارج شدند. 

نداف خاطرنشان کرد: بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام اروپایی‌ها هم با شیطنت اعلام کردند تعهدات خود را انجام خواهند داد اما در نهایت اروپایی‌ها با صراحت گفتند ما نمی‌توانیم و باید دوباره به آمریکا امتیاز بدهید تا به برجام برگردد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار